North Bohemia Quality Center


Spolupracujeme


MEDPRO.jpg


sebestik.jpg, 1 kB


amos_logo.png, 3,1kB


QP


luzicky_vrch.gif, 9 kB

Jooble

hotel-orion_logo.jpg

logo-hotelovka

Lucienne


Sluníčko




TUV, 3 kB


regioinfo.jpg, 4 kB


Vaše silná stránka v informacích a zábavě


logo_QSi.jpg, 5,1kB


oddelovac

Další spolupráce


vejvodova.jpg, 5,5kB

oddelovac

Členství


hk.jpg, 4,8kB
OHK Chomutov



oddelovac



Úřad na dlani na OHK CV




Publikace

PŘÍPRAVA NOVÉ KNIHY

Ludvík FILIP: Efektivní řízení kvality

Kniha popisuje postupy, metody a požadavky mezinárodních standardů pro systémy řízení, pro efektivní rozvoj organizací. Tato kniha je určena široké veřejnosti k použití a využití také na všech stupních řízení organizací. Ať, již pro kvalitní řízení, tak i pro použití metod, které umožňují zvyšovat efektivitu vybudovaného systému. Jednoduše řešeno. Metody nám pomohou pomocí zlepšování snižovat nákladovost. Protože peníze jsou to, oč nám tu běží. Téměř identická kniha je připraveno v návrhu jako skripta pro studenty na vysokých školách v předmětech, které se zabývají řízením kvality nebo řízením podniku.

K napsání publikace mne přivedli čtenáři první knihy „(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality“, kterou jsme napsali a vydali v elektronické podobě s kamarádem. Ta popisuje, jak systémy a metody v organizacích nefungují. A někteří čtenáři mne kontaktovali, zda bych také nemohl napsat knihu o tom, jak to v systémech řízení funguje, jak správně dané metody a postupy požít. Kniha tak navazuje na naši první knihu „(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality“, ale je také reakcí na některé již vydané publikace od renomovaných autorů, kteří v teoretické úrovni, mnohdy i velmi špatně, dané metody popisují. Při vedení nebo připomínkování bakalářských a diplomových prací se s těmito citacemi potkávám velmi často. A mnohdy také v organizacích, kde mi účastníci školení sděluji, že to a ono napsal a tvrdí ten či onen autor. Teoreticky vše vypadá jinak než v praxi stovek organizací, které jsem měl možnost navštívit, nebo s nimi spolupracovat.

Více o knize i předprodeji na stránce Pointa

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Průběžné informace k vydání:

-  V současné době je kniha napsaná a připravená k dalším krokům.

- Ve spolupráci s Pointa Publishing s.r.o. v současné době připravujeme aktivity, které by měly umožnit získání prostředků na výrobu a prodej knihy (máte v Pointa mé velké poděkování za ochotu a péči).

- Kolegové, kteří budou knihu zpracovávat již byli vybráni.

- Kniha se připravuje k předprodeji, jsou připraveny všechny textové podklady k předprodeji, které uvidíte na stránkách  Pointa Publishing s.r.o.

- Dnes ve 14:00 hodin, 14.3.2019 bylo spuštěn předprodej

- Pokud máte zájem pomoci s financováním budu velmi rád za Vaši pomoc.

- O dalších krocích budu informovat, včetně možností financování vydání knihy.



Dárek pro všechny

Jako poděkování za Vaši přízeň si dovoluji Vám věnovat tento titul zdarma ke stažení.

Průvodce úspšěného managera  Průvodce úspěšného manager - QR na PDF

Průvodce úspěšného managera (jak se stát nejúspěšnějším v 21. století, a nejen …)

 "Pokud jste se rozhodli, že se stanete úspěšnými, a rozhodli jste se vydat cestou trnitou, pro Vás tato kniha (byť do opravdové knihy budou chybět spousty stránek, ale zní to tak lépe) určena není. Rozhodně není. Protože, pokud chcete dosáhnout úspěchu tím způsobem, že se chcete stále vzdělávat, zdokonalovat, získávat znalosti a dovednosti a přitom, jak říkal můj táta: „Projít život s čistým štítem“, tak pro Vás je zbytečné číst následující kapitoly. Vaše úsilí bude mnohdy korunováno problémy, možná i ústrkem a mnohdy o Vás budou „TI ÚSPĚŠNÍ“ mluvit jako o těch „špatných“, „zlých“, „netýmových“, „bouračích“, „podkopávačích“, „brzdách“, a to používám jen ty slušné výrazy, které mohu v této knize použít.........."

Uvolněno 7. prosince 2018



JEDINÝ TITUL SVÉHO DRUHU NA SVĚTOVÉM TRHU

Kniha autorů Ludvíka FILIPA a Jiřího ŠEBESTÍKA

Prebal_Nekvalita

(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality

Řízení kvality je dnes pojmem, který používá při svém řízení většina firem, a určitě nejen na českém trhu. Naneštěstí se v dnešní době tento pojem řeší především zorným úhlem snižování nákladů a zvyšování efektivity v každodenním životě firmy. Metod, jak dosáhnout vysoké úrovně řízení a také vysoké ziskovosti je spousta. Také knih, které popisují dané metody s vysokým efektem použití na cestě ke světlým zítřkům je spousta. Bohužel, mnozí autoři popisují něco, co znají jen teoreticky, někde si něco přečetli, nebo sami již dříve napsali. Mnohdy však se spoustou chyb a omylů. Firmy nejsou stroj a tak je každá vlastním živoucím organismem. Zapomíná se, že všechny systémy musí dělat lidi! A na ně šablony neplatí. Když však něco takového napsal "uznávaný autor", bezmyšlenkovitě se na jejich rady mnozí upínají. Pochopitelně jim dané teoretické popisy ve firmách nefungují. Proto jsme se rozhodli napsat knihu, která teorii prováže s praxí. A to ne s tou fungující (ani jsme jí moc nepoznali), ale s příklady té špatné praxe, jejich chybného použití.  A příklady, které jsou čtenáři v knize k dispozici, nejsou ojedinělými případy. Dostává se Vám do rukou kniha, která by neměla chybět v knihovně žádného manažera. Pokud má opravdový zájem věci měnit.

Knihu recenzoval doc. Ing. Theodor Beran, Ph.D., z ČVUT v Praze, Fakulta strojní

Vydavatelství: Mgr. Tomáš Zahradníček - TZ-one

Počet stran: 254

ISBN: 978-80-7539-049-3

Vydána 2.5.2017

K dostání u všech dobrých prodejců e-knih v České Republice i na Slovensku.

Uryvek z knihy na stránce Google books

 Pokud by někdo z Vás měl zájem knihu vydat knižně, nebo přeložit do jakéhokoli cizího jazyka a nabídnout na tamním trhu, kontaktujte nás. Určitě najdeme společnou řeč.



Knihy ve stádiu zpracování:

V současné době jsou před připomínkováním skripta VŠFS pro předmět Řízení kvality.

Ludvík FILIP a Naděžda PETRŮ: Řízení kvality. Praha: VŠFS, a.s., 2019?

 

 

 


Dnes je 22. 03. 2019, svátek má Leona, zítra Ivona. Návštěv: 11426
Zpracoval a veškerá péče - Michal Ševčík